Ongeneeslijk ziek zijn, is al een last. Als de zorgproducten die je hard nodig hebt om het leven iets comfortabeler te maken, ook nog eens maanden op zich laten wachten, zorgt dit voor veel frustratie en ongemak. Medipoint, een zorgwinkel die hulpmiddelen levert aan zieken en ouderen, laat patiënten weken en soms zelfs maanden wachten.
Maarten uit Nijmegen lijdt aan de spierziekte ALS en heeft slechte ervaringen met Medipoint. Hij heeft een aangepaste sta-op-stoel nodig omdat hij, door het uitvallen van zijn spieren, niet de stabiliteit heeft zelf rechtop te zitten. ZMedipoint laat hem maar liefst vier maanden wachten, tijd die je als ALS-patiënt helemaal niet hebt.
10 maanden wachten op sta-op-stoel.
Ook Nancy uit Rijen heeft slechte ervaringen met Medipoint. Zij is al vijf jaar klant maar moet nog steeds haar medische verhaal delen wanneer zij een product bestelt. Dat zij 10 maanden moet wachten op een aangepaste sta-op-stoel, vindt ze onbegrijpelijk. Nancy is van mening dat de communicatie binnen het bedrijf niet juist verloopt. Na vijf jaar zou Medipoint wel moeten weten wat haar situatie is en ervoor moeten zorgen dat noodzakelijke zorgproducten snel geleverd worden.
Medipoint reageert
Rene Martens, directeur van Medipoint, geeft tekst en uitleg in de studio. Hij biedt zijn excuses aan aan de gedupeerde klanten en belooft beterschap. Hij doet de toezegging dat klanten een contactpersoon bij Medipoint krjgen, zodat er beter op hun wensen ingespeeld kan worden en zij niet bij elk contact opnieuw hun hele situatie hoeven uit te leggen.
Dit bericht heeft 0 reacties